Strona w budowie

Specjalistyka

Zapraszamy do naszych specjalistycznych poradni medycznych, gdzie doświadczona kadra lekarzy i terapeutów troszczy się o Twoje zdrowie. Oferujemy kompleksową opiekę w wielu dziedzinach medycyny, zapewniając indywidualne podejście oraz najnowsze metody leczenia. Z nami masz pewność, że Twój komfort i zdrowie są naszym priorytetem.

Specjalistyka

DIABETOLOGICZNA

Lek.med. Małgorzata Biłogan

• specjalista chorób wewnętrznych
  • specjalista diabetolog

Przyjmuje w poniedziałki

Zapraszamy wszystkich pacjentów mających problemy internistyczne, cukrzycowe i gastrologiczne.

Rozpoznaj i lecz z nami cukrzycę (chorobę cywilizacyją)!

Cukrzyca to początkowo tylko nietolerancja glukozy przejawiająca się okresowo podwyzszonym poziomem cukru. Nieleczona prowadzi do cukrzycy. Przewlekła hiperglikemia prowadzi do wielonarządowych powikłań, jak zaburzenia czynności nerek oczu, nerwów, serca, naczyń krwionośnych.  Takie terminy jak polineuropatia, nefropatia, retinopatia, kardiomopatia, miazdzyca często są powikłaniem lub towarzyszą cukrzycy.

Celem leczenia nie jest tylko wyrównanie poziomu glukozy we krwi. Nadrzędne jest zapobieganie i leczenie powikłań i chorób współtowarzyszących.

Zapraszamy również kobiety w ciąży, u których możne rozwinąć się cukrzyca.

Na wizytę proszę przynieść posiadane badania diagnostyczne, przede wszystkim:

– poziom glukozy na czczo,

– HbA1c – hemoglobina glikowana,

– cholesterol,

– lipidogram pełny (przy podwyzszonym cholesterolu) HDL, LDL, TG

– kreatynina

– mocz (albuminuria w moczu)

Skontaktuj się z Nami